dålig uppdatering

Har inte uppdaterat i helgen, men jag har inte haft tid helt enkelt!
Har haft jätte kul i karlshamn, vi var även på bio också! :).

Idag började skolan då. Lite segt att gå upp så tidigt. Men ja de gick.
fick en ''tillbaka till skolan'' kram av teufik när jag kom till skolan xd.
På svenskan hade jag lagt min mobil på bordet och när jag tittar bort tar
paul& erik min mobil såklart -.-,, och läser hela min inkorg. Haha så sur jag blev.
Så jag ignorerade dem. Fast på eng/sv pratade jag med erik igen, hähä.
Han & paul ska osså kanske med till ullared. Hade varit skit roligt isåfall! :D
Efter skolan blev det träning och nu ska jag snart plugga till provet som vi har
på onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 6.0