linda!

Vaknade av att lulle hoppade till hela tiden när hon sov. Så jag kollade på roliga klipp på youtube från mobilen och as garvade så lulle vaknade, hähä.Inatt sov i 4st i min säng. haha.
För båda katterna sov i min säng och jag & lulle med.
Men iaf vi gick upp och åt frukost sen drog hon hem så jag fixade mig och sånt. Så tog jag bussen till linda. De var ett tagsen vi var. Så de var kul att träffa henne igen. Vi har alltid så kul när vi är :). Sen på kvällen åt vi tacos , MUMS!
Sen tog jag bussen hem. När jag kom hem kollade jag på teve och sånt. Men nu sitter jag är framför datan och nördar :).

en bild från aspö, gammal bild. Men jag saknar det otroligt mycket, vi hade skit kul där
mycket minnen!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 6.0