lulleee!

Nu sitter jag här vid datan och uppdaterar medans lulle sitter i min soffa och läser min tidning.
Nu tänkte jag berätta vad vi har gjort idag.
Jag stack hem till lulle vid 1, vi snackade mest då, sen åt vi pannkakor,
sen snacka vi igen. Sen sprang vi till bussen som vi precis hann till.
När vi kom hem till mig åt vi tacos. Sen kollade vi på Dear John, riktigt bra film!.
Sen åt vi scones & rullbröd , vet inte vad det heter.
haha shit vad vi har ätit märkte jag precis xd
Sen har vi piercat min navel, hähä, visar sen !:)
och nu ska lulle sova hos mig :)

jag idag, helt ofixad, gillar inte att lägga in ofixade bilder, men ja, nu fick de bli så!

Kommentarer
Postat av: alicia

filmen dear john är riktig bra. :)

älskar den filmen ;p

2011-02-24 @ 11:37:01
URL: http://liiclund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 6.0