dålig uppdatering

förlåt för jag inte uppdaterat på ett tag. Men jag har inte tagit några nya bilder och har inget vettigt att skriva om. Men jag ska försöka att vara med aktiv här!.

Igår hade jag zumba, vilket var roligt :).
Sen på kvällen hade jag gympa , som jag har börjat på nu med mamma.
eller de är ingen gympa direkt. Men typ man gör blandade saker
som lite zumba, styrka, röra på hela kroppen, och ja massa.
De är sjukt jobbigt men roliiiigt :).

Idag hade jag en lite sovmorgon, fast fick cykla i regn och blåst
vilket jag inte gillar!.
Men  nu ska jag snart vara med simon!.
Och jag har ont i magen :(
För jag lider av stress , eller vad man säger.
Jag stressar alltid sjukt mycket , så jag är trött hela tiden, och ont i magen :(
Men vi hörs pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 6.0