frreeeddaaag

Jag har gjort om lite på mitt rum och även 2nya hyllor som jag bytte ut mot en annan jag hade
och sen har jag flyttart min byrå till andra sidan. Jag  har även fått ett el element. Så nu har jag 3 element
på mitt rum. Så nu fryser jag inte, för de är så varmt och mysigt nu :).

Fredag idag då! riktigt härligt!.
Vi hade vikarie på 3lektioner idag, så de var chill :).
Är riktigt trött idag också brukar vara det på fredag för då har jag hållt
igång hela veckan. Så ikväll ska jag ta det lugnt skulle egentligen vara med lulle
men jag tror inte jag orkar det :/.
Ska kanske be mamma köpa nötter till mig för jag älskar det nu :)

bild från förra veckan i think :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 6.0