Tisdag.

Mitt finger känns helt konstigt, precis som om de har somnat, fast de har inte det :s
men ajja. Idag på eng/sv så hade vi en vikarie , så de var rätt chill. Jag och lulle satt bredvid
varandra och så har jag en pruttkudde på min mobil (en app som jag har laddat ner).
så satte jag på den och tryckte. Vi skrattade as  mycket , lulle fick till och med tårar i ögonen.HAHA
Men annars har de inte hänt ngt spec. Imorogn har vi prov, uschusch!
jag hatar att plugga!!!!!!!!
Men får göra det ändå -.-

har inga bilder :O, så fick bli denna , mig& kotte!

Kommentarer
Postat av: Louice

hahahah det var skit kul när du satte på den xd hah

2011-03-02 @ 18:36:46
URL: http://lullii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 6.0