ullared

Hej jag tror jag ska ha en blogg paus eller något för jag tycker inte att det är roligt med bloggen längre.

Men iallfall jag var i ullared med lulle igår. Vi gick upp klockan 4 på morgonen , fixade oss och sånt. Sen gick vi till bussen. Vi åt frukost på bussen riktigt mysigt tycker jag för det var alldeles mörkt ute!.
Vi började skratta igen som vi gjorde förra året. Men det var inte lika mycket denna gången.
Men jag lyckades ändå få en mördar blick av en tant som ville sova xd.
Men förra gången fick vi fler xd.
Jag har handlat väldigt mycket och jag är riktigt nöjd med allt, särskillt mina nya skor!
Vi var hemma vid 5 då var man helt slut.
På kvällen blev det kolla melodifestivalen med mamma.
Jag hejade på Danny och The Moniker. Så vi ringde och röstade några gånger xd.
men tyvärr vann ingen av dom. Fast Danny kom 2;a iallfall! :D

Conversen kostade bara 580kr , dom brukar alltid kosta 700kr.
Tänkte köpa dom oxröda. Men jag hittade ett par andra skor istället
som jag kan visa sen ngn gång xd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 6.0